اخبار مرکز آموزش های عالی آزاد خبر

اخبار مرکز آموزش های عالی آزاد خبر

اخبار مرکز آموزش های عالی آزاد خبر

اخبار مرکز آموزش های عالی آزاد خبر

استاد محمدرضا علیمردانی

استاد محمدرضا علیمردانی داری مرکزی آنگونه که ما امروز میشناسیم، اختراع قرن بیستم است. در آغاز این قرن، جهان تنها 18 مرکزی داشت؛ اما امروز تقریبا تمام ها، مرکزی خود را دارند. استاد امیر کربلایی زاده دوره مدرن داری مرکزی با تأکید بر سیاست در اوایل دهه 1970 آغاز شد. های مرکزی، طیف وسیع و متنوعی از مسئولیت ها شامل حفظ ملی، کمک به رشد ، تسهیل مبادلات ، تعادل موازنه پرداخت های استاد آرش آبسالان خارجی و نظارت بر ها و اعتباری را بر عهده دارند. البته به دنبال پیچیدگی های به وجود آمده در های مالی و بروز مالی سال 2008، وظایف و مأموریت های جدیدی همچون نظارت احتیاطی کلان و برقراری ثبات استاد علی ژکان مالی به وظایف های مرکزی اضافه شده است. در 18 ادماه سال 1339 و با تصویب قانون و ، مرکزی در ما تاسیس شد و اکنون 57 سال از تاسیس آن میگذرد. طی این سال ها، خدمات مرکزی به قابل توجه است. مرکزی جمهوری استاد محمود کلاری به عنوان تنظیم کننده سیاست و ناظر بر گردش در ، در راستای ایفای وظایف و ماموریت های خود اقدامات گسترده ای را در حوزه سیاست های ی، اعتباری و نظارتی انجام داده پادکست چیست و مزایای تولید پادکست است. از دستاوردهای مرکزی در سال های اخیر میتوان به مواردی همچون دستیابی به تورم تک رقمی پس از گذشت 26 سال، ثبات رغم قابل ملاحظه قیمت نفت و کاهش های ، هدایت منابع به استاد علی اصغر قره خانی سمت تولید و فعالیت های مثبت و حمایت از بنگاه های کوچک و متوسط، تقویت تامین مالی خانوارها و حمایت از بخش های مختلف اشاره کرد. نتایج این اقدامات در هماهنگی استاد کریم اکبری مبارکه و سازگاری با سیاست های ، حرکت در چارچوب سیاست های کلی و گشایش های صورت پذیرفته پس از اجرای ، زمینه های لازم برای خروج از را فراهم کرد و رشد سال 1395 به 12.5 درصد افزایش که موفقیتی قابل توجه استاد حمید مدقق برای محسوب میشود. فعالیت های اخلال گرانه اعتباری غیرمجاز، یکی از چالش های اساسی در چند سال اخیر بوده است که تبعات منفی خود را به صورت ایجاد رقابت ناسالم و بی انضباطی در و در نتیجه افزایش

نرخ استاد الهام پاوه نژاد های سود و افزایش هزینه تامین مالی نمایان ساخته بود. در همین راستا، برنامه جامع ساماندهی غیرمتشکل در چهار گام شناسایی، تعیین وضعیت، جلوگیری از فعالیت و انحلال و پی گیری و کیفری استاد پرویز شهبازی نهادهای غیرمجاز در دستور کار مرکزی قرار گرفت. این با همکاری سایر دستگاه ها به موفقیت های قابل ملاحظه ای در پاکسازی از فعالیتهای مخرب مؤسسات غیر مجاز نائل شد استاد مینو غزنوی که از آن جمله میتوان به انحلال تعاونی های اعتباری ثامن الحجج و میزان و ساماندهی بیش از یک سپرده گذار در این ، توقف فعالیت و تعیین تکلیف ۹۶ درصد تعداد تعاونی فرشتگان و اقدام به واگذاری سه مؤسسه استاد رویا تیموریان البرز یان ، افضل توس و وحدت آرمان به دو و یک مؤسسه اعتباری اشاره کرد. میتوان ادعا کرد که خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته غیرمتشکل به طور کلی ساماندهی شده است. امید استاد امیر آتشانی میرود با موفقیت در اجرای برنامه های راهبردی این شامل ایجاد ثبات و آرامش در ، تقویت انضباط ، تداوم آرامش در ، کمک موثر به تأمین مالی غیرتورمی تولید از مسیر استفاده حداکثری از ظرفیت های خالی تست بازیگری ، ایجاد سازگاری میان اجزاء مختلف سیاست های کلان و تلاش برای تضمین ثبات مالی از مسیر اجرای کامل طرح اصلاح شاهد استمرار تورم تک رقمی و شکوفایی و رونق در عزیزمان باشیم. ولی الله سیف شهر حوزه تاثیرگذاری استاد گوهر خیراندیش شهردار است، اما شهرداری ابزار اوست. به همین دلیل در برنامه نجفی ۴ موضوع راهبردی برای شهرداری و ۱۰ موضوع راهبردی برای شهر تهران تعریف شده و به ازای هر موضوع مجموعه ای از چالش های کلیدی، استاد بهرام زند اهداف، راهبردها و سیاست ها مشخص شده است. در این برنامه موارد خوب متعددی وجود دارد؛ هرچند مواردی هم نیازمند بهبود یا اصلاح است. موضوعات راهبردی ذکر شده برای شهرداری، استاد حسین عرفانی عمدتا بر شیوه اداره و شرایط سازمانی این نهاد متمرکز شده است. هوشمندسازی شهرداری، بازتعریف مناسبات مدیریت شهری و حاکمیت، مدیریت منابع و مصارف شهرداری و حکمروایی خوب شهری این چهار موضوع استاد منوچهر زنده دل راهبردی هستند. مشخص است که بحث مدیریت منابع چالش مهمی در شهرداری است و به همین

بخش مهمی از این سرفصل برنامه نجفی به ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است. روان سازی رابطه مالی و شهرداری، استاد وحید رستگاری کاهش هزینه ها و پایدارسازی منابع سه اقدام اصلی در این زمینه است. درخصوص مدیریت شهر تهران هم در ۱۰ حوزه اصلی که جنبه های متفاوت اما به هم مرتبط زندگی در شهر تهران را نشان میدهند نظیر استاد پیمان طالبی محیط زیست، آب و فاضلاب، معماری و شهرسازی،ترافیک، ایمنی، عدالت شهری و حوزه های دیگر چالش ها و راهبردها و اهداف مشخص شده است. در این برنامه تاکید شده که برنامه های ف و اسناد فرادست موجود مبنای کار خواهند استاد شکر خدا گودرزی بود؛ اما متناسب با نگرش شهردار و شورای جدید این برنامه ها بازنگری خواهند شد. اگرچه برنامه ارائه شده ازسوی شهردار جدید فعلا یک چارچوب کلی و فاقد عناصر سنجش پذیر است، اما در حد همین استاد شروین قطعه ای کلیات میتوان نگرش های اصلی نجفی در اداره شهر را دری . این نگرش های کلیدی مثبت که در همه اجزای این برنامه دیده میشود بیانگر تغییر مفروضات و ایده آل ها در مدیریت شهری است. برجستهترین استاد بهروز تشکر مزیت برنامه و نگرش شهردار جدید تاکید بر انسان محوری در اداره شهر تهران است. در نهایت هر اقدامی در شهر میشود باید به انسان های ساکن در شهر احساس آرامش و آسایش دهد. نجفی به درستی تاکید کرده که تهران فقط تست تخصصی بازیگری سینما کالبدی نیست و های فرهنگی، اجتماعی، و سیاسی آن هم به قدر کالبدی و شاید بیشتر اهمیت دارند. شهردار تهران صرفا متولی توسعه فیزیکی شهر و ساخت وساز نیست. شهر باید قابل زیست محترمانه استاد سوسن حسنی دخت و آرامش بخش باشد. هرجا که توسعه فیزیکی با آرامش و آسایش اکثریت شهروندان تعارض دارد، باید در آن اقدام تامل وتردید کرد. نگرش مهم دیگری که در برنامه نجفی دیده میشود حرکت به سمت کوچک سازی شهرداری دوره تخصصی بازیگری سینما و تلویزیون و در عوض افزایش مشارکت شهروندان است. شهرداری تهران هم اکنون بیش از ۶۰ هزار کارمند دارد و حدودا ۲۰۰ سازمان و شرکت مستقل زیرمجموعه شهرداری است. آیا برای اداره شهر تهران، به این همه طول استاد جلال مقامی و عرض تشکیلاتی نیاز است؟ شهرداری چرا باید

روزنامه، ، سینما، فروشگاه های زنجیره ای، مراکز تجاری، شرکت های IT، آژانس های تبلیغاتی، کتابفروشی، باشگاه ورزشی و... باشد؟ حتی بسیاری از فعالیت استاد مریم شیرزاد هایی که وظیفه شهرداری هم هست قابل برون سپاری است. چرا شهرداری باید شبه درون یک شهر باشد؟ آیا انگیزه های سیاسی پشت این گسترش بی حساب تشکیلات شهرداری تهران بوده است؟ پاسخ این سوالات استاد ناصر ممدوح هرچه باشدتردیدی نیست که چنین تشکیلاتی ضرورتا فسادخیز، کند، گران و ناکارآمد است. طبیعی است هر چه شهرداری بزرگتر شود طبعا نیاز کمتری به کمک گرفتن از شهروندان و جلب مشارکت آنها دارد. مشارکت جویی مستلزم ایجاد فضا استاد غلامرضا کاظمی دینان برای مشارکت است که با کوچک سازی ممکن خواهد شد. طبیعی است کوچک سازی شهرداری مستلزم مطالعه و بررسی سنجیده است. بازنگری در ساختار شهرداری پیش نیاز چنین اقدامی است که مورد تاکید دوره تخصصی بازیگری تلویزیون دکتر نجفی هم قرار گرفته است. همان طور که پیشتر گفته شد شهرداری تهران از نظر مالی موسسه بسیار پرریسکی است. شهرداری حدود ۲۰ هزار میلیارد دارد؛ درحالی که کل بودجه شهرداری در سال ۹۶ تقریبا ۱۸ هزار میلیارد پادکست است که احتمالا بخشی از این بودجه هم محقق نخواهد شد. بزرگ شدن تشکیلات و انبوه پروژه ها و اقداماتی که بی حساب و کتاب توسط شهرداری تعهد و تعریف شده عملا باعث میشود شهردار بعدی نتواندمصارف بودجه را به سرعت استاد شهره لرستانی و سادگی کاهش دهد. به گمان من مهمترین اقدام شهردار جدید در ۱۰۰ روز نخست باید تدوین طرحی اجرایی برای کاهش هزینه های شهرداری تهران و مدیریت ریسک مالی این نهاد باشد. ادامه چنین وضعیتی مانند فرو رفتن در باتلاق است تست تخصصی بازیگری تلویزیون که هر چه جلوتر بروید احتمال کمتری دارد که زنده بمانید. حذف هزینه های عملیاتی غیرضروری، اولویت بندی پروژه ها و کاهش بار بودجه عمرانی، استمهال تعهداتی که هزینه مالی دارند، وصول مطالبات استاد سیما تیر انداز - خاصه از - برنامه ریزی برای کوچک سازی شهرداری و دیگر اقداماتی که به کاهش ریسک مالی شهرداری تهران منجر میشود پیش نیاز هرگونه اقدامی برای اصلاحات اساسی بعدی است. اگر شهردار نتواندبرای این استاد بابک برزویه چاره ای بیندیشد در ادامه کار اساسا فرصتی برای ورود

حوزه های دیگر پیدا نخواهد کرد و منابعی هم برای هزینه در توسعه شهر نخواهد داشت. شهردار ابتدا باید شهرداری را سامان دهد آن گاه خواهد توانست استاد محمدرضا دلپاک به فکر سامان دادن شهر باشد. شهر حوزه تاثیرگذاری شهردار است، اما شهرداری ابزار اوست. به همین دلیل در برنامه نجفی ۴ موضوع راهبردی برای شهرداری و ۱۰ موضوع راهبردی برای شهر تهران تعریف شده و به ازای هر موضوع مجموعه محمد رحمانیان ای از چالش های کلیدی، اهداف، راهبردها و سیاست ها مشخص شده است. در این برنامه موارد خوب متعددی وجود دارد؛ هرچند مواردی هم نیازمند بهبود یا اصلاح است. موضوعات راهبردی ذکر شده برای شهرداری، عمدتا بر استاد محمدعلی سجادی شیوه اداره و شرایط سازمانی این نهاد متمرکز شده است. هوشمندسازی شهرداری، بازتعریف مناسبات مدیریت شهری و حاکمیت، مدیریت منابع و مصارف شهرداری و حکمروایی خوب شهری این چهار موضوع راهبردی هستند. مشخص است که بحث مدیریت پادکست چیست منابع چالش مهمی در شهرداری است و به همین دلیل بخش مهمی از این سرفصل برنامه نجفی به ابعاد مختلف این موضوع پرداخته است. روان سازی رابطه مالی و شهرداری، کاهش هزینه ها و پایدارسازی منابع سه اقدام اصلی در استاد مجید رضائیان این زمینه است. درخصوص مدیریت شهر تهران هم در ۱۰ حوزه اصلی که جنبه های متفاوت اما به هم مرتبط زندگی در شهر تهران را نشان میدهند نظیر محیط زیست، آب و فاضلاب، معماری و شهرسازی،ترافیک، ایمنی، عدالت استاد مهین نویدی شهری و حوزه های دیگر چالش ها و راهبردها و اهداف مشخص شده است. در این برنامه تاکید شده که برنامه های ف و اسناد فرادست موجود مبنای کار خواهند بود؛ اما متناسب با نگرش شهردار و شورای جدید این برنامه ها استاد سیروس رجبی بازنگری خواهند شد. اگرچه برنامه ارائه شده ازسوی شهردار جدید فعلا یک چارچوب کلی و فاقد عناصر سنجش پذیر است، اما در حد همین کلیات میتوان نگرش های اصلی نجفی در اداره شهر را دری . این نگرش های کلیدی مثبت کلاس بازیگری که در همه اجزای این برنامه دیده میشود بیانگر تغییر مفروضات و ایده آل ها در مدیریت شهری است. برجستهترین مزیت برنامه و نگرش شهردار جدید

تاکید بر انسان محوری در اداره شهر تهران است. در نهایت هر اقدامی در شهر میشود باید به انسان استاد سعید مظفری های ساکن در شهر احساس آرامش و آسایش دهد. نجفی به درستی تاکید کرده که تهران فقط کالبدی نیست و های فرهنگی، اجتماعی، و سیاسی آن هم به قدر کالبدی و شاید بیشتر اهمیت دارند. شهردار تهران صرفا متولی توسعه استاد مجید قناد فیزیکی شهر و ساخت وساز نیست. شهر باید قابل زیست محترمانه و آرامش بخش باشد. هرجا که توسعه فیزیکی با آرامش و آسایش اکثریت شهروندان تعارض دارد، باید در آن اقدام تامل وتردید کرد. نگرش مهم دیگری که در استاد پرویز پور حسینی برنامه نجفی دیده میشود حرکت به سمت کوچک سازی شهرداری و در عوض افزایش مشارکت شهروندان است. شهرداری تهران هم اکنون بیش از ۶۰ هزار کارمند دارد و حدودا ۲۰۰ سازمان و شرکت مستقل زیرمجموعه شهرداری است. آیا برای اداره شهر تهران، استاد ابوالفضل اینانلو به این همه طول و عرض تشکیلاتی نیاز است؟ شهرداری چرا باید مالک روزنامه، ، سینما، فروشگاه های زنجیره ای، مراکز تجاری، شرکت های IT، آژانس های تبلیغاتی، کتابفروشی، باشگاه ورزشی و... باشد؟ حتی بسیاری استاد احمد توکلی از فعالیت هایی که وظیفه شهرداری هم هست قابل برون سپاری است. چرا شهرداری باید شبه درون یک شهر باشد؟ آیا انگیزه های سیاسی پشت این گسترش بی حساب تشکیلات شهرداری تهران بوده است؟ پاسخ این سوالات هرچه باشدتردیدی کلاس تست بازیگری نیست که چنین تشکیلاتی ضرورتا فسادخیز، کند، گران و ناکارآمد است. طبیعی است هر چه شهرداری بزرگتر شود طبعا نیاز کمتری به کمک گرفتن از شهروندان و جلب مشارکت آنها دارد. مشارکت جویی مستلزم ایجاد فضا برای مشارکت است که با کوچک استاد محمد علی طالبی سازی ممکن خواهد شد. طبیعی است کوچک سازی شهرداری مستلزم مطالعه و بررسی سنجیده است. بازنگری در ساختار شهرداری پیش نیاز چنین اقدامی است که مورد تاکید دکتر نجفی هم قرار گرفته است. همان طور که پیشتر گفته شد شهرداری تهران از نظر استاد نصرالله مدقالچی مالی موسسه بسیار پرریسکی است. شهرداری حدود ۲۰ هزار میلیارد دارد؛ درحالی که کل بودجه شهرداری در سال ۹۶ تقریبا ۱۸ هزار میلیارد است که احتمالا بخشی از این بودجه

محقق نخواهد شد. بزرگ شدن تشکیلات و انبوه استاد محمد رحمانیان پروژه ها و اقداماتی که بی حساب و کتاب توسط شهرداری تعهد و تعریف شده عملا باعث میشود شهردار بعدی نتواندمصارف بودجه را به سرعت و سادگی کاهش دهد. به گمان من مهمترین اقدام شهردار جدید در ۱۰۰ روز نخست استاد فریبا رمضان‌پور باید تدوین طرحی اجرایی برای کاهش هزینه های شهرداری تهران و مدیریت ریسک مالی این نهاد باشد. ادامه چنین وضعیتی مانند فرو رفتن در باتلاق است که هر چه جلوتر بروید احتمال کمتری دارد که زنده بمانید. حذف هزینه استاد زهره سادات هاشمی های عملیاتی غیرضروری، اولویت بندی پروژه ها و کاهش بار بودجه عمرانی، استمهال تعهداتی که هزینه مالی دارند، وصول مطالبات - خاصه از - برنامه ریزی برای کوچک سازی شهرداری و دیگر اقداماتی که به کاهش ریسک مالی شهرداری تهران منجر استاد یونس شکرخواه میشود پیش نیاز هرگونه اقدامی برای اصلاحات اساسی بعدی است. اگر شهردار نتواندبرای این چاره ای بیندیشد در ادامه کار اساسا فرصتی برای ورود به حوزه های دیگر پیدا نخواهد کرد و منابعی هم برای هزینه در توسعه استاد آرش ابسالان شهر نخواهد داشت. شهردار ابتدا باید شهرداری را سامان دهد آن گاه خواهد توانست به فکر سامان دادن شهر باشد. به گزارش ایسنا، روزنامه الجریده کویت مدعی شد که برخی منابع در گفت وگو با این روزنامه اعلام کردند: امروز موضوع دادن منصب مقتدی صدر استاد محمد بابایی به برادرش مرتضی صدر به عنوان رئیس جریان صدری به خصوص پس از سفر او به عر ان و دیدار با بن سلمان، ولیعهد عر ان به یکی از اولویت های تبدیل شده است. این روزنامه نوشت: قبل از دیدار مقتدی صدر با بن سلمان مقامات تلاش میکردند استاد محمود پاک نیت تا مقتدی صدر را به محور بازگردانند اما پس از این که خواستار فروپاشی الحشد الشعبی شد و طرفداران او برنامه های تلویزیونی وا ه به را تهدید کردند، یان به این نتیجه رسیدند که مقتدی صدر از حد خود کرده استاد شهلا ناظریان است و زمان آن رسیده است تا منصبش را به برادرش بدهند. بر اساس این گزارش منابع اعلام کردند که اگر حمایت های ما نبود، مقتدی صدر به سمت

صدر عراق نمیرسید و او به خوبی این قضیه را میداند. هم چنین میداندکه هنوز هم میتوانداو استاد دکتر شاهپور شهبازی را از صحنه سیاسی شیعیان عراق حذف کند. هم چنین گفته اندکه اختلاف میان و صدر چهار سال پیش آغاز شد، زمانی که با نوری المالکی مخالفت کرد و مقامات هر دوی آنها را دعوت کردند و بر مقتدی صدر فشار آوردند تا مشکل حل شود. اما پس از بازگشتش استاد رضا کشاورز به عراق کم کم از دایره خارج شد و طرفدارانش در میانه جنگ با داعش ه حیدر العبادی اعتراض و تجمع کردند. بر اساس این گزارش، مقامات با آیت الله سیستانی، مرجع عالی قدر شیعیان در این رابطه مشورت کردند و ایشان استاد دکتر محمد صادقی نیز از رفتارهای مقتدی صدر ناراضی بود. هم چنین بسیاری از ان جریان های شیعی در عراق از او ناراحت هستند اما برخی از طرفداران جریان صدر در تهران و قم تلاش میکنند تا از شدت این اختلافات بکاهند. این منابع اعلام کردند که مقامات مدارک و اسنادی استاد رضا فیاضی را به مقتدی صدر نشان دادند که برخی از مشاوران و نزدیکانش از افسران ا عات و نیروی امنیتی و بعثی هستند و آنها بر رفتار او تاثیر گذاشتند و باید از آنها رهایی یابد. اما وی از این کار خودداری کرد؛ با وجود این که برخی از این استاد سعید آرمند اسناد نشان میدهد آنها در عملیاتترور پدرش نیز دست داشتند. الجریده هم چنین نوشت که این منابع اعلام کردند که پس از بازگشت مقتدی صدر از عر ان، یان دو عملیاتترور را به منظور جلوگیری از به وجود آمدن شکاف میان شیعیان عراق خنثی کردند و مدارک و اسناد استاد حمید منوچهری را برای او فرستادند و او را آگاه کردند که هرگونه اتفاقی از این قبیل ممکن است به چسبانده شود. به گزارش ، نشست روز گذشته هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با حضور مسعود کرباسیان و شریعتمداری برگزار شد و این دو وزیر پیشنهادی مزایای تولید پادکست ، بار دیگر پیش از قرار گرفتن پشتتریبون خانه ملت به منظور کسب رای اعتماد از ها، در خانه فعالان حضور ند و ضمن دفاع از کارنامه خود، بر حرکت

این دو با فعالان بخش خصوصی در اصلاح ساختار تاکید کردند. آنها استاد علی اکبر قاضی زاده به بخش خصوصی قول دادند که در صورت جلب اعتماد بهارستانی ها، نقش بخش خصوصی را مهم ش ه و با آنها در موارد مهم مشورت کنند. البته این دو وزیر توانستند رای اعتماد را از هیات نمایندگان اتاق تهران نیز بگیرند و بخش خصوصی نیز ضمن حمایت از وزرای پیشنهادی، استاد محمدمهدی کتیراچی بیانیه ای را در 24 بند متشکل از خواسته های این بخش از وزرای مذکور منتشر کرد. رئیس اتاق تهران در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران عنوان کرد: یکی از اتفاقات مهم یک ماه اخیر، معرفی کابینه مزایای پادکست به بود که نسبت به معرفی گزینه های های باید اظهار خشنودی کرد. مسعود خوانساری افزود: موضوع دیگر لایحه تفکیک ها بود که خوشبختانه با پیگیری های اتاق و بخش خصوصی این اتفاق نیفتاد و از این کار منصرف شد. وی به قرارداد هفته گذشته میان شرکت استاد زهره شکوفنده داخلی با رنوی فرانسه اشاره کرد و آن را موفقیت دیگری در گذاری خارجی دانست. وی با اشاره به سخنان رئیس کل مرکزی درخصوص تک نرخی شدن ، ابراز امیدواری کرد این موضوع امسال حتما عملیاتی و اجرایی شود، چراکه بخش خصوصی معتقد است تک نرخی شدن یکی از ضروریترین استاد اکبر منانی کارهایی است که باید به نتیجه برساند. سه خط مشی کلی محور اظهارات نقی مشایخی، دانان حاضر در جلسه دیروز نیز به بررسی سه خط مشی کلی اختصاص . ایجاد تحرک با استفاده از ظرفیت های موجود، توسعه ظرفیت های تولیدی و افزایش بهره وری و استاد احمد طالبی نژاد ایجاد پایه های رشد پایدار. مشایخی به عنوان پیش به مرور برخی از شاخص ها پرداخت. براساس گفته های وی، شاخص تولید کارگاه های بزرگ نشان میدهد که ظرفیت های کامل مورد استفاده قرار نگرفته است. همچنین رشد سالانه گذاری، استاد ژرژ پطرسی منفی بوده است. ازسویی و بخش خصوصی به ها بیش از 2 تا 5/2 برابر شده است. از سویی نرخ تورم کاهش ه و نرخ سود که باید بعد از سال 93 کاهش می، مورد توجه ها قرار نگرفته است. وی افزود: که با زیر

ظرفیت خود کار میکند و دچار است، با توجه به نرخ سود، در یک جایی مشکل استاد افشین هاشمی دارد و غرق شدن عده ای را تسریع میکند. وی به سه حرکت راهبردی که باید با توالی انجام شود، اشاره کرد و گفت: ایجاد تحرکات با ظرفیت های موجود اولین حرکت است و اگر این اقدام انجام نشود، گذاری جدیدی صورت نخواهد گرفت. استاد مهتاب نصیر پور دومین حرکت توسعه ظرفیت های تولیدی و افزایش بهره وری است و سومین حرکت هم ایجاد پایه های رشد پایدار است. در بحث ایجاد تحرک و استفاده از ظرفیت های موجود باید اقدامات فوری و کوتاه مدت و اجرای طرح های گذشته در دستور کار قرار گیرد. استاد بابک برزویه این اهداف از راه کاهش سود سپرده و بهره ، ایجاد یا تقویت تقاضا و بهبود رویکرد مالیاتی با واحدهای کوچک و متوسط محقق میشود. وی راهکارهایی را نیز در مورد ایجاد یا تقویت تقاضا ارائه داد و گفت: یکسان سازی نرخ و مدیریت تغییر آن، اعطای خریدار، تسهیل و پشتیبانی دوره بازیگری دستیابی به های خارجی به خصوص منطقه، تسهیل تعامل با خارج و تسریع واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی از جمله راهکارهایی است که میتواندمنتج به تحریک تقاضا شود. مشایخی درباره توسعه گذاری و ظرفیت سازی نیز عنوان کرد: توسعه استراتژی با همکاری استاد محمد رضا قلمبر بخش خصوصی، خودداری از دخالت در مکانیزم های ، جذب خارجی و پشتیبانی دیپلماتیک از آن و بهبود با ادغام و افزایش های ماندگار راهکارهایی است که میتوانداین هدف را تحقق بخشد. وی برای ایجاد پایه های رشد پایدار استاد ایوب اقاخانی نیز نسخه ای ارائه داد. براساس گفته های مشایخی، اصلاح ساختار ، حذف مقررات زائد و روان سازی فعالیت های ، رفع موانع تولید، اصلاح ساختار سازمانی و اداره های ،ترویج فرهنگ و حرفه ای، تسهیل و تشویق مشارکت با بنگاه های پیشرو خارجی و اصلاح و تقویت نوآوری و تحقیق و استاد محمد بابایی توسعه میتواندبه هدف نام برده منتهی شود. ماموریت به بخش خصوصی شریعتمداری، وزیر پیشنهادی ، معدن و تجارت در نشست هیات نمایندگان اتاق تهران گفت: اعتقاد ما بر این است که مسوولیت های اجرایی را

درون به بیرون واگذار دوره تخصصی بازیگری سینما کنیم. سبک سازی باید مورد توجه قرار بگیرد و واگذاری ها به صورت واقعی انجام شود. وی تاکید کرد: واگذاری ها باید به بخش خصوصی واقعی صورت گیرد. شریعتمداری همچنین بر نقش اصناف در رونق تولید و اشتغال نیز تاکید و اظهار کرد: چنانچه 5/2 واحد تولید پادکست صنفی اراده کنند و حمایت از تولید ملی را در پیش بگیرند، هم تولید راه مید و هم اشتغال. وی بر ضرورت استفاده از تجربیات های خارجی نیز تاکید کرد و گفت: اتاق های بازرگانی در این مورد دستشان بازتر است. میتوانند این تجربیات را جمع آوری کنند. مسلما استفاده از آنها میتوانددر محمد رحمانیان اصلاح ساختار در موثر باشد. این ماموریت را به اتاق های بازرگانی واگذار میکند. وی همچنین بر این نکته نیز تاکید کرد که نرخ سود را باید برای تولید مناسب کنیم. به هتل 5 ستاره دعوت نشده ایم در ادامه استاد محمد رحمانیان این جلسه، گزینه پیشنهادی وزارت از آمادگی این در دوازدهم برای استفاده از توان فکری بخش خصوصی خبر داد. مسعود کرباسیان گفت: یکی از مشکلات اساسی در این است که تصمیمات بر مبنای اثر آن بر بنگاه های اتخاذ نمیشود. برای پذیرش کرسی وزارت ، اصل را بر هماهنگی با سایر استاد منوچهر والی‌زاده وزرا قرار داده ام و بنا نداریم که در تیم ناهماهنگی ایجاد شود. وی درباره نرخ ، این توضیح را داد که اصل اولیه برای کنترل این نرخ، جذب گذاری خارجی است. بنابراین تک نرخی کردن امری پذیرفته شده است، ولی تبعاتی هم دارد و باید آن را پیش بینی کرد. وی با اشاره به اهمیت استاد محمدعلی نادری گذاری خارجی گفت: این مقوله فقط برعهده وزارت امور و دارایی نیست و همه دستگاه ها و سازمان ها در این زمینه مسوول هستند. کرباسیان با بیان اینکه امری پیش بینی پذیر نیست، گفت: این در حالی است که در ما، به ع ل متعددی استاد چنگیز جلیلوند همچون نفت وا ه است. وزیر پیشنهادی بیان کرد: وقتی ما از میانگین رشد 8 درصدی در برنامه ششم صحبت میکنیم، برای این کار باید تکان بخورد و باید برای آن به سمت رشد

وری رفت. ذی نفعان اصلی را فعالان تشکیل میدهند، بنابراین بار مهمی از تامین رشد استاد فریبرز گلبن را هم به دوش میکشند. از این رو باید به سمتی حرکت کرد که بهره وری را افزایش داد و زمینه را به نحوی فراهم کرد که تولید بیش از هر زمان دیگری افزایش یابد و البته، تولید بهره ور باشد. گزینه پیشنهادی وزارت سپس خاطرنشان کرد که اسناد بالادستی در ، تکلیف را به طور مشخص برای استاد مهری رفعتی وزارت روشن کرده است و تنها باید آن را اجرایی کرد. وی سپس تاکید کرد که به هنگام تصدی وزارت در دوازدهم، شورای مشورتی با بخش خصوصی را ایجاد خواهد کرد؛ چراکه در استفاده از برخی نظرات، محدودیت دارد؛ پس باید دانش فکری را در حل مسائل به کار . به گفته استاد علی شجره کرباسیان، در سند برنامه ششم توسعه به طور روشن به موضوع تامین مالی اشاره و راهکارهای عملیاتی آن نیز مشخص شده است. از این رو باید تلاش کرد تا این راهکارها محقق شود. وی افزود: بار عمده تامین مالی برای ، باید بر دوش باشد استاد منصور ضابطیان و این فعالتر شود. کرباسیان در ادامه با بیان اینکه وزارت دوازدهم برای حل مشکلات در کنار مرکزی خواهد بود، افزود: در صورت راهیابی به وزارت ، لایحه اصلاح را به طور جدی پیگیری خواهم کرد؛ ضمن آنکه از نظرات بخش خصوصی نیز استفاده میکنم. وی افزود: ما کنار دست سیف هستیم؛ چراکه استاد محمد رحمانیان سازمان ناظر بر سیستم مرکزی است و باید به آن کمک کرد. وی با اشاره به نقل قولی از بیژن نامدار زنگنه گفت: ما به هتل پنج ستاره دعوت نشده ایم. بخش خصوصی نیز سعی کند گوشه ای از کار را در دست بگیرد. وزیر پیشنهادی با بیان تست بازیگری سینما و تلویزیون اینکه، صادرات و تولید از جمله موارد مهمی است که باید مدنظر قرار گیرد، گفت: در توسعه صادرات، ظرفیت 15 همسایه باید مورد توجه قرار گیرد. البته این انتقاد را نیز باید مطرح کرد که به رغم ایجاد کانال سبز گمرکی و انعقاد چند تفاهم نامه با ، صادرات نه تنها افزایش نی ، بلکه کاهش هم داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.